Dronebutikken.dk

Dronebutikken.dk

Hos Dronebutikken stræber vi efter at give kunden den bedste service og oplevelse. Derfor har vi lavet et værksted hvor vi reparerer droner og håndterer reklamations-sager.

Reklamationer

Vi håndterer reklamations-sager, så hvis der var noget galt med din drone da du modtog den fra os kan vi reparere den, ombytte den eller sende den til DJI i Tyskland alt efter hvad der er den rette løsning. Hvis du vurderer at du har en reklamations-sag skal du kontakte os med det samme, så tager vi den derfra. Vi er i gang med at få udviklet et reklamations system så du kan følge din sag løbende, så du ikke er i tvivl om hvad der foregår

Hvis du mener at du har en reklamations-sag så ring til os på 70 77 70 02 mellem 9 og 16 i alle hver dage, eller skriv en mail til info@dronebutikken.dk

Husk at have følgende oplysninger klar:

  • Ordrenummer
  • Fejlbeskrivelse af produktet
  • Evt kommentar

Når du skal sende en reklamation ind til Dronebutikken.dk er det vigtigt af følgende oplysninger er vedlagt:

  • Fornavn
  • Efternavn
  • Kontaktoplysninger i form af mail og telefonnummer
  • Ordrenummer fra dit køb
  • Fejl ved produktet
  • Hvordan fejlen opstod(hvis muligt)

 

Reservedele

Vi har et stort udvalg af tilbehør og reservedele som du også kan bestille på vores webshop hvis du selv vil reparere din drone. Om det så er en Phantom drone, Inspire eller Ronin kamera gimbal gør vi vores bedste for altid at have reservedelene på lager. På den måde kan du hurtigst have dit udstyr klar. 

Butikken og værkstedet har åbent i alle hverdage

Mandag      09.00-12.00      12.30-16.00
Tirsdag  10.00-12.00       12.30-16.00
Onsdag  09.00-12.00 12.30-16.00
Torsdag  09.00-12.00 12.30-16.00
Fredag  09.00-12.00 12.30-15.00